poniedziałek, 27 stycznia 2014

Makijaż nr. 3 paletka Make up Academy Sephora

Dawno mnie tutaj nie było, dzisiaj mam kolejny makijaż zrobiony paletką Make up Academy. To już trzeci makijaż wykonany tą paletką. Stwierdziłam, że zrobię 10 różnych makijaży oka tylko za pomocą tej jednej palety.
Dzisiaj postawiłam na makijaż w kolorze granatu roztarty fioletowo brązowym cieniem.


Na całą powiekę naniosłam bazę granatową pędzelkiem W7 dodatkowo rozcierając ją powyżej załamania. 
Na centralną część powieki nakładam granatowy cień z drobinkami, który pięknie mieni się na powiece. Rozcieram granice bazy oraz cienia przy użyciu jednego z fioletowych cieni z paletki. Na dolną powiekę nakładam ten sam granatowy cień. W wewnętrznym kąciku nakładam biały cień z drobinkami. 




\


Mam nadzieję, że się podoba ! :) :* 
Buziaki ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz