czwartek, 23 stycznia 2014

Makijaż nr. 2 Sephora Make up Academy

Dzisiaj postawiłam na makijaż bardziej kolorowy, jakoś trzeba rozweselić się w tę brzydką pogodę.
Na dworze jest tak zimno, że nawet nie chce mi się wychodzić z domu, chociaż dzisiaj troszkę musiałam się na biegać. Najpierw zakupy, apteka, potem galeria i pogoń za padem do PS3.
Jutro będzie już spokojniej ponieważ jadę do chłopaka i mam zamiar leżeć i nic nie robić - oczywiście z Nim!

Przejdźmy do makijażu, skoncentrowałam go na barwie niebieskiej i fioletowej.
Makijaż w zdjęciach poniżej będzie w dwóch wersjach. Jedna z linerem w kolorze niebieskim, druga z linerem w kolorze czarnym. Mnie bardziej do gustu przypadła wersja z ciemniejszą kreską.
Na całą powiekę ruchomą naniosłam cień w kolorze błękitnym i roztarłam ku górze. W wewnętrzny kącik nałożyłam biały połyskujący cień. Na dolną powiekę zdecydowałam się położyć fiolet, który wpada w kolor lila. Narysowałam kreski, a następnie wytuszowałam rzęsy.



 



Moim zdaniem lepiej wygląda z kreską czarną ;) Ponieważ niebieska może wydawać się przesytem tego koloru. :) 


Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz