środa, 15 stycznia 2014

Makijaż Karnawałowy

Dzisiaj cały dzień miałam niestety pecha. Dowiedziałam się, że jutro nie pojadę do Warszawy no i nie do końca podobają mi się włosy po obcięciu.
Teraz zacznie się wielkie zapuszczanie. Na szczęście włosy rosną mi bardzo szybko także nie będę musiała za długo się nad nimi użerać.
Postanowiłam zrobić sobie wyzwanie, codziennie przez tydzień od wczoraj będę dodawała post.
Dzisiaj przyszło na makijaż, ciemny, bardziej wieczorowy, karnawałowy makijaż.
Kosmetyki, które użyłam będą na końcu notki.






Całą powiekę pokrywam czarnym matowym cieniem i rozcieram granice. Granice rozcieram palcem, szybciej rozetrzeć cień, który jest mocno napigmentowany.



















Zewnętrzną część oka rozcieram brązowym i ciemno fioletowym cieniem. Rozcieram kierując się do góry oraz w wewnętrzną część oka.
















W centralną część powieki nakładam jasny fioletowy cień, który posiada drobinki mieniące się na niebiesko, zielono i srebrno. Wszystko rozcieram aby nie było widocznych granic między cieniami.













Na dolnej powiece, w centralnym jej punkcie nakładam ten sam cień co na górnej powiece. W zewnętrznym kąciku, aż do fioletu nakładam czarny matowy cień.















Tuszuję rzęsy, doklejam połówki sztucznych rzęs z Donegala.W zewnętrznym kąciku nakładam odrobinę białego cienia z drobinkami. Nakładam podkład oraz korektor pod oczy.





Użyte kosmetyki: 

podkład Ideal Flawless Avon Light Medium
cień Inglot AMC 71, AMC 63
cień Inglot DS 465, DS 496
cień Vipera  CM 35
cień Vipera CV 14
tusz Pump up
rzęsy donegal



Buziaki! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz