środa, 29 stycznia 2014

Makijaż dzienny bordowy Sephora Make up Academy vol. 4

Kolejny makijaż dzienny. Tym razem również wykonany paletką Sephora Make up Academy. Makijaż uznaję jako dzienny, ponieważ sam w sobie jest wykonany w tonacji stonowanej w kolorach bordowych, brązowych oraz złotych. Oczywiście nie jest klasycznym makijażem dziennym utrzymanym raczej w brązach i beżach, ale również moim zdaniem nadaję się do pracy biurowej jak i w sklepie.

Jako bazę użyłam brązowo bordowego cienia w kremie. Naniosłam go na całą powiekę ruchomą. Delikatnie rozcierając w górę powieki. W wewnętrznym kącik dolnej powieki naniosłam złoty cień ten co na górnej powiece. Na pozostałą część dolnej powieki naniosłam brązowo-bordowy cień ten co wyżej.
Wytuszowałam rzęsy i koniec! :)





Buziaki! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz