sobota, 11 stycznia 2014

Jedno wyjście do Rossmanna,,,

Nie byłabym sobą gdybym nie wyszła z kilkoma produktami z Rossmanna. Po wczorajszych zakupach obiecałam sobie, że więcej pomadek nie kupię na pewno do kwietnia. Tak to jest gdy ma się sklerozę... po zakupach z Rossmanna po wejściu do pokoju mojego chłopaka już czekało na Mnie zamówienie z Avonu, w którym oczywiście zamówiłam pomadki. Wczorajszy dzień owocował w produkty do ust.

Pomadką, nad którą zastanawiałam się od dłuższego czasu, była pomadka z firmy Manhattan. Jest kilka kolorów, które podobają mi się bardzo, ale wczoraj zdecydowałam się na jedną w kolorze jasnego różu 57D z serii Perfect Creamy & Care. W kolejnym poście pojawi się pierwsze wrażenie dotyczące tej pomadki. Cena 17.99zł.


Kolejną pomadką, o której usłyszałam wiele pozytywnych recenzji była pomadka Rimmel by Kate w kolorze 10. Również pojawi się pierwsze wrażenie po nałożeniu tej pomadki. Ma ona kolor pięknej zgaszonej czerwieniu z odrobiną bordo co sprawia, że nie jest to kolor jaskrawy. Cena 19.99zł. 


Kolejnym produktem jest płyn miceralny z Kolastyny do demakijażu twarzy, oczu i ust. Nie używałam jeszcze tego produkty wypróbuję i na pewno pojawi się recenzja. Koszt to jedyne 6.49zł więc można spróbować, nawet jeśli miałby wylądować w koszu. Kolejny produkt to plastry Sensual z Joanny. Do tej pory używałam ich do regulacji brwii oraz usuwania "wąsika". Teraz jednak muszę troszkę zapuścić swoje brwii i przerzucę się na pęsetę za namową koleżanki oczywiście! Koszt plastrów to ok. 8zł . Przechodzą koło pędzli zdecydowałam się, że kupię sobie pędzel, który miałam już kiedyś z firmy For your beauty . Kosztuje tylko ok. 7zł a jest genialny do nakładania cieni. 


Z Avonu przyszły do Mnie dwie pomadki. Jedna jest w kolorze spokojnego, jasnego różu Proper Pink. 
Druga w bardziej pomarańczowym odcieniu czerwieni Hibiscus. Cena każdej około 16zł.



Trzecim i ostatnim produktem, który na mnie czekał jest to korektor Avon Invisible Light - rozświetlający korektor w pędzelku. Nie używałam jeszcze tego cuda, zobaczymy czy będę zadowolona. Niestety na korektorze pod oczy zależy mi najbardziej i jestem strasznie wymagająca przez moje problematyczne cienie pod oczami. Cena tego korektora to 17.99zł . Zobaczymy czy będę zadowolona. 




Buziaki, dziękuję za przeczytanie ! :) Zapraszam do komentowania. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz