piątek, 31 stycznia 2014

GRWM! x3

Dzisiaj pierwszy post tego typu Get ready with me. Czyli moje całodniowe przygotowanie do wyjścia. Poczynając od paznokci, włosów, makijażu, a skończywszy na stroju dnia.
Zacznę od paznokci, które pomalowałam najwcześniej. Szczerze mówiąc nie wiem czemu wybrałam ten kolor jest to chyba mój ulubiony odcień z całej kolekcji lakierów Essie. Oczywiście zaczynając od niebieskich paznokci, potem całą resztę wybierałam właśnie pod ich kolor.




W makijażu zdecydowałam się na klasyczny brąz matowy w załamaniu, połyskujący beżowy cień na centralnej części powieki, kreskę linerem oraz mały akcent koloru niebieskiego. Kreskę pod czarnym linerem. Kosmetyki, które użyłam to paletka Sephory, cienie Inglot oraz liner Catrice (mój ulubieniec) !





Dzisiaj zdecydowałam się założyć skórzaną spódniczkę z ćwiekami przy pasku, koszulę jeansową z h&m. Pod Nią założyłam biało różową bluzkę w paski z Bershki. Całość dopełniłam wysokimi butami z h&m, bransoletkami oraz bordowym kominem z Takko Fashion.




  



  

To by było na tyle :)
Mam nadzieję, że się podoba :)
Buziaki! :*
Do jutra!






2 komentarze: