czwartek, 16 stycznia 2014

DIY bransoletka :)


















Dzień trzeci wyzwania, przybywam z DIY. Pełno jest teraz sklepów sprzedający bransoletki z koralików w cenach od 30 zł powyżej. Stwierdziłam, że ja zrobię bransoletkę, ba dwie bransoletki w całkowitym koszcie 15zł.
Udało się!
Koralki, kupić można w każdym sklepie z pasmanterią. Ja swoje kupiłam w małym sklepie blisko mojego domu. Nie było zbyt dużego wyboru, dlatego zdecydowałam się na kolor zielony oraz granatowy.





Cena koralików (granat oraz zielony ) : 0.3zł sztuka = 8.70zł
Cena koralików (czerwone i białe ) : 0.7zł sztuka = 2.80zł
Zawieszki : 1zł sztuka = 2zł
Żyłka : 0.50zł
Razem : 14zł ! 

Zmieściłam się i jestem z siebie dumna! A jak zrobić sobie bransoletkę samodzielnie ? To bardzo proste :)
Żyłkę półmetrową przecinamy na pół. Zaczynamy nawlekanie. To jak będzie wyglądała bransoletka zależy jedynie od naszej wyobraźni. Ja postawiłam na połączenie granatu z czerwienią oraz zieleni z bielą.



Moim zdaniem ładnie wygląda dobrze wyeksponowana przywieszka otaczana dwoma koralikami w innym kolorze niż bransoletka. Do wykonania jednej bransoletki potrzebujemy około 18stu koralików w zależności od szerokości nadgarstka.
Gotowe bransoletki prezentują się następująco : 




Mam nadzieje, że mój sposób na bransoletkę wykonaną w 10 minut Wam się spodoba! :) 

Buziaki! :*





  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz