wtorek, 28 stycznia 2014

Benzynowe paznokcie Lakier Essence Where is the party?!

Hej ;*
Moje paznokcie są ostatnio w nie najlepszej formie. Łamią się, rozdwajają, żółkną - wszystko niestety jest zasługą odżywki Eveline 8 in 1. ;) Przyznaję się, że w swoim życiu miałam okres czasu kiedy co dziennie stosowałam odżywkę oraz dodatkowo stosowałam ją jako bazę pod lakier kolorowy. Początkowo paznokcie miałam twarde, długie, bez przebarwień. Niestety przedobrzyłam... 
Obecnie nie używam żadnej odżywki, próbuję zregenerować paznokcie bez ich nadmiernego malowania. 
Dzisiaj jednak zdecydowałam się pomalować paznokcie lakierem w kolorze benzyny z Essence. Jest to jeszcze starsza wersja lakieru w dawnym opakowaniu, które szczerze dawniej podobało mi się bardziej.
W swojej kolekcji troszkę tych lakierów mam, z niektórych jestem mniej, a z niektórych bardziej zadowolona. Niestety ten trafia do tej drugiej grupy. Lakier bardzo długo schnie czekałam około 15 minut a dalej odciskały mi się ślady ubrań czy czegoś co akurat dotknę. Lakier utrzymał się na mojej płytce około 3 dni. To długo ponieważ ja nie potrafię utrzymać lakieru dłużej niż 2 dni. Zaraz coś podskrobuję albo zdrapuję. 
Lakier Where is the party? ma piękny kolor. Przypomina mi kolorem benzynę, może dlatego, że mieni się na zielono, fioletowo oraz niebiesko. Koszt lakieru to kiedy 5zł a teraz chyba coś koło 6zł. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru oraz top coat. 






Buziaki ! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz