wtorek, 24 grudnia 2013

Świąteczne propozycje strojów dnia :)


















Zdecydowałam się dzisiaj na post związany z modą. Przedstawię Wam moje propozycje stylizacji na okres świąteczny. Nie są one wyszukane, są to rzeczy, które najbardziej lubię przeplatane z nowymi elementami garderoby.
Zdecydowałam się na kolorystykę bieli i czerni, mało u mnie ubrań w kolorze czerwonym ponieważ nie za bardzo lubię ten kolor, a stwierdziłam, ze specjalnie na święta nie będę kupować czegoś czego mogę potem już nie założyć.
Zapraszam do obejrzenia stylizacji :)

STYLIZACJA NR. 1






bluzka - APRICOT, spódniczka - Lou Lou

STYLIZACJA NR. 2






















bluzka - BikBok, spódniczka - nn 

STYLIZACJA NR.3























sukienka - h&m



Która najlepsza Waszym zdaniem ?


Wesołych Świąt !!! :* :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz