niedziela, 29 grudnia 2013

Recenzja tuszu do rzęs GLAZEL Long Lash.

Dzisiaj recenzja kolejnego tuszu do rzęs. Tusz używam od ponad miesiąca, ale sporadycznie ponieważ moje serce jak na razie skradł tusz z Lovely.


Cena: Mascara kosztuje w granicach 25zł natomiast ja dostałam ten tusz za darmo w paczce po kursie wizażu
Zapach: Tusz pachnie dość mało intensywnie co jest Jego plusem ponieważ nie za bardzo lubię produkty do makijażu, które mają mocny zapach
Konsystencja: Tusz ma konsystencję dość lejącą, myślałam, że troszkę zgęstnieje po upływie kilku tygodni niestety rozczarował mnie dalej jest rzadki
Pojemność: 10ml
Szczoteczka: z gęstymi włoskami co jest dużym plusem ponieważ nie skleja aż tak rzęs. 


Wydajność: Tusz używam od miesiąca na przemian z innym tuszem, jeszcze mam ponad połowę opakowania. Na częstsze stosowanie zapewne starczałby na ponad miesiąc do dwóch. 





Opinia: Producent obiecuje, że rzęsy będą długie i podkręcone, patrząc po zdjęciach nie ma efektu łał. Rzęsy są podkręcone owszem, ale nie są długie. Bardziej mogę przyrównać to do pogrubienia niż do wydłużenia. Nie osypuje się, troszkę skleja rzęsy. Cena 25zł moim zdaniem jest duża jak za tusz do rzęs, który z moimi rzęsami praktycznie nie robi nic. :( Niestety rozczarowanie. 
Ocena ogólna: 2/5

Buziaki ! :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz