niedziela, 29 grudnia 2013

Propozycja makijażu sylwestrowego :)

Zdecydowałam się na jeszcze jeden post z tego względu, że dawno nic nie pisałam. Tym razem znowu kosmetycznie bo makijaż. Troszkę inny niż ostatnio bo z elementami błysku oraz niebieskości.
Przejdźmy do konkretów, do użycia makijażu użyłam pędzli z Hakuro, Avon oraz S

1. Na początek w zewnętrznej części oko naniosłam granatowy cień z paletki Essensce, aby był ostry zarys pomogłam sobie taśmą klejącą, którą wyznaczyłam linię, w której kończyć będzie się cień.



2. Następnie nieco za granatowym cieniem naniosłam troszkę jaśniejszy niebieski odcień z paletki Oriflame oraz cień z Inglota w odcieniu 473


3. Następnie wszystko roztarłam dodając nieco czarnego cienia z Inglota nr. 65  na pozostałą część powieki naniosłam cień z Inglota nr. 467  Na linię wodną zastosowałam roztarcie czarnego cienia, cieniem granatowym.




5.  Na centralną część powieki naniosłam pigment z Glazel w błękitnym kolorze, a w wewnętrzny kącik naniosłam pigment z Inglota nr 51



6. Wytuszowałam rzęsy i już ! gotowe :) 





Kosmetyki, które użyłam do makijażu oka: 
- paleta cieni Essence 04 oh so cute
- Inglot 65 467 473
- pigment Inglot 51
- pigment Glazel odcień 33
- tusz do rzęs Lovely Pump up

Buziaki ! I do jutra :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz