środa, 4 grudnia 2013

Pepitka !

Hej ! :*
Dzisiaj zdecydowałam się na klasyczną czerń, przełamaną modnym wzorem w pepitkę.
Trochę elegancki strój, ale nadający się na zwykłą lataniną za firanką do pokoju. Elegancja została przełamana oversizowym swetrem z h&m z łatami na łokciach. Myślę, że to pozwoliło żeby strój był bardziej luźny, sportowy.
Firanka kupiona! Kilka przeróbek i wrzucę zdjęcie ! :)
Znalazłam bardzo tani, niepozorny sklepik z firankami w Częstochowie, o którym mogę się założyć
połowa mieszkańców na pewno nie wiedziała.
Zdjęcia stroju, dodatków, akcesoriów byłam zmuszona zrobić sama, także jakoś nie jest powalająca.
Zapraszam do obejrzenia !

 

 

 


 


 
 
sweterek - h&m , sukienka - pepco ,  buty - wysokie obcasy ,  torba - centro 
rajstopy - pepco


to by było na tyle :)  makijażu nie miałam, więc nie robiłam zdjęć twarzy ( nie chciałam straszyć ).
Oczywiście jak już wychodziłam na dwór to założyłam ciepłą kurtkę z New Yorkera, szalik i czapkę z tally wejil. Niestety gdzieś zniknęło mi zdjęcie. :(

Buziaki! :*
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz