czwartek, 12 grudnia 2013

Makijaż nr. 1

Hej ;*
Pierwszy makijaż. Nie nazwę go ani dzienny ani wieczorowym. Wydaje mi się, ze nadaje się on na randkę, wyjście do kina czy sylwestra. Ja preferuje tego typu makijaże na wyjście z chłopakiem oraz znajomymi.
Zaczynajmy!
Na buzie nałożyłam podkład Avon Ideal Flawless w kolorze Light Medium oraz puder Oriflame.

Brwi podkreśliłam matowym brązowym cieniem z paletki Oriflame.Niestety tutaj zdjęcie gdzieś mi umknęło. 
Na całą powiekę nałożyłam cień z Inglota o nr. 390 Następnie w załamaniu nałożyłam cień również marki Inglot w odcieniu nr. 458 DS


Nieprecyzyjnie nałożyłam czarną kredkę firmy Glazel a następnie roztarłam ją pędzlem Hakuro H21. 


Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dodała kreski elinerem oraz świecącego pigmentu z Inglota o nr. 55. Rzęsy wytuszowane mascarą Lovely Pump up. A oto efekty 








Kosmetyki, których użyłam: 
- podkład Avon Ideal Flawless Light Medium
- puder Oriflame
- cień Inglot nr. 390M, 458DS
- pigment Inglot nr. 55
- czarna kredka Glazel nr. 02
- e-liner Lovely black
- mascara Lovely Pump up
- kulki brązujące Glazel
- masełko do ust Accessorize 


do usłyszenia :) :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz