wtorek, 17 grudnia 2013

Drugi haul zakupowy ;)

Tym razem zakupy zrobione na przełomie kilku tygodni :) Kosmetyczna jak i ubraniowe głównie zrobione w Galerii Jurajskiej, która w tym roku jest przepiękna! Łączenie srebra i fioletu pięknie wygląda na choince za rok się chyba skuszę na taki zestaw. :)
Zacznę od kosmetyków. W poniedziałek odwiedziłam Douglasa i kupiłam trzy produkty z szafy Essence.

zmywacz 5.99zł , lakier Topper 7.99zł , Korektor odcień 03 8.99zł

Następnie zawitałam do Rossmanna, a tam w sumie kupiłam tylko dwie rzeczy kosmetyczne

lakier Wibo 5.99zł , masło kakaowe ok. 7zł 

Przyszło do mnie również zamówienie z Avonu. Tym razem również wszystko było idealne, ale lakier niestety nie taki jak na zdjęciu. Na zdjęciu przedstawiał się jako bakłażanowy odcień fioletu w rzeczywistości przy dwóch warstwach wpada w odcienie brązu. :(

pomadka róż 15.99zł,  pomadka czerwona 13.99zł, lakier do paznokci 12 zl, kulki rozświetlające 29.99zł

Następnie ubrania. Z ubraniami nie poszalałam. Kupiłam a właściwie dostałam koszulę w granatowo czerwoną kratę w której jestem zakochana na zabój. Mogłabym ją nosić codziennie. Do spódniczek czy do spodni. Zdjęcie nie oddaje uroku, ale ja uważam, że jest piękna.


Kolejną rzeczą będzie sukienka z h&m kupiona specjalnie na okres świąteczny. Myślę, że swoją fakturą wpiszę się cudownie w ten świąteczny czas. 

h&m 129,99zł

Kolejny zakup to zaskoczenie. Od dzieciństwa nienawidzę czapek! Aż wreszcie znalazłam jakąś w której wyglądam jak 90% człowieka. :) 

tally weijl 39.99zł

 Kolejne rzeczy będą dodatkami do pokoju. Storczyk kupiony gdzieś w kwiaciarni, niestety sztuczny, ale wygląda pięknie. Kominek kupiony w Rossmannie oraz świecznik z Pepco.





To by było na tyle. Nic specjalnego nie kupione, a jednak uśmiech na buzi jest. !
Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz