czwartek, 28 listopada 2013

Kurs wizażu - kosmetyki GLAZEL

To właśnie dzisiaj miałam ten zaszczyt uczestniczyć w kursie makijażu orgaznizowanym przez kosmetyki Glazel. Kurs bardzo przyjemny, szybko zleciało niestety. Sześć godzin poświęcone rzeczy, którą się kocha to chyba coś najwspanialszego. Teoria, teorią - oczywiście praktyki było znacznie więcej.
Od teraz mam już papierek, że mam coś wspólnego z wizażem, a będzie tego jeszcze dużo, dużo więcej. :)
W ramach kursu dostałyśmy podarunki, które ucieszyły mnie jak nigdy nic :)
Teraz kilka zdjęć, tego co dostałyśmy oczywiście zdjęcie certyfikatu także wrzucę. :)


Obiecywali, że łączna kwota kosmetyków, które dostaniemy będzie w kwocie 150zł, sprawdziłam na stronie internetowej i pod każdym zdjęciem podałam orientacyjne ceny :)
Więc sprawdźmy!
 
bronzer kulki cena ok.39zł
 
Błyszczyk Diamond Coctail ok. 28zł
 
Cień do powiek ok.21zł
 

Mascara Long Lash ok.31zł
 
 
Kredka czarna ok. 21zł
 
Cień sypki ok.30zł
 
Dodatkowo jeszcze dołączona była próbka podkładu około 5 ml. Prezent bardzo trafiony przynajmniej w moim przypadku. Nawet kolor podkładu dobrany idealnie pod kolor mojej skóry.
Kwota ok. 170zł więc nawet ponad 150zł :) Miłe zaskoczenie Glazel !
 
Buziaki ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz