środa, 27 listopada 2013

10 ulubionych lakierów do paznokci ! /Top 10 nail polish !







Lakiery, lakiery, lakiery.... to moja pasja. Zbieram od około dwóch lat. Tak wiem, że wysychają, tak wiem, że mają krótkie daty ważności, ale i ten temat nie jest mi straszny. Bowiem mam i na to sposoby. Mam w swojej kolekcji ponad 60 lakierów do paznokci. Nie są to jakieś strasznie drogie lakiery, mieszczą się w zakresie od 4zł do ponad 20zł. Jak każda kobieta jednak mam swoje 10 ulubionych kolorów. Nie mówię, że nie zmieniają się - ale na tą chwilę właśnie te 10 jest moimi ulubionymi.

                                              Starry Sky           Real Red          Midnight Green
 
                                  To buy or not to buy     Navigate her          Bikini so teeny
 
                                        Golden rose  43 rich color            nieznany
 
                                                               Lovely 427       Manhattan 81R
 
Oto moje top 10 jeśli chodzi o lakiery do paznokci. Nie trzymają się jakoś niezawodnie długo, ale ja przy moim trybie życia oraz znerwicowania i tak nie mogę mieć na paznokciach lakieru dłużej niż przez 2 dni :)
 
Buziaki! :*
 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie kolory! choć moje ulubione to róże i fuksje! Zapraszam do mnie, monotematycznie również post o lakierach! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście odwiedzę :) już wczoraj nawet odwiedziłam i muszę przyznać bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń